CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
bElla sAyAng kAmo... ciNtaku HanYa UntuK mu... sEtiAp pErtEmUan pAsti adE pErpisAhAn...tAkdir sudAh mEneNtukAnnYa kitA hArus mEreDhaI nyA wALAUpun iAnYa PAYAH

t!t!k pErtEmuaN

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 6 Disember 2010

Alhamdullillah dgn izin Tuhan yg Maha Kuasa aku still bernafas.. Denga penuh kesyukuran aku diberi peluang untuk hidup serta diberi peluang untuk membetulkan segala yang salah...Segala kemaafan aku pohon kepada ALLAH untuk mmperbetulkan diri ini...hidup dalam penuh kepura-puraan dgn harta dunia aku tidak memikirkan harta disana nanti.... Oleh kerana terlalu banyak beraksi di pentas dunia ini aku hampir hilang suku dari hidup aku, aku tidak memikirkan segala kesan yang mendatang , apa yang bermain diminda hanyalah ''enj0i'' bak kata bdk2 zaman sekarang..Dengan itu, kegelapan mula menyelubungi hidup aku serta kesusahan serta kesulitan datang dari hari ke hari... kemarahan, kebengangan, kekesalan, kesusahan, keperitan segala ke la..Ya Allah aku harungi dengan anggota dai segi mental dan fizikal..... kesedihan datang oleh kerana hati dan perasaan yang tidak daya untuk mengharunginya.... walau apa pun aku tabah lalui segalanya walaupun aku pada mulanya tidak dapat menerima tetapi pada ulanya kau tidak dapat menerima takdir.... Alhamdulillah dengan berkat doa rakan-rakan yang prihatin aku dapat menerima segala takdir kerana ianya berpunca dari tersilap membuat keputusan akhirnya aku menerima sendiri akibatnya...... akhirnya aku sesali segala perlakuan ku segala kesilapan ku segala perbuatan ku serta usaha negative ku..... Dengan itu, aku cuma hanya dapat berdoa serta berusaha untuk mencari segala cahaya kehidupan aku yang telah aku padamkan dahulu....Walau apa pun aku akan terus berusaha andai tersilap langkah lagi sekali itu tuhan saja menentkan kau hanya berserah sahaja...... :)



p/s : jgn menghukum sesama manusia .... tetapi berilah ia dorongan serta sokongan ... 


        bukan dengan makian     serta kesan negative yang menyebabkan mereka jatuh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan